متن عجیبی که درباره احسان علیخانی منتشر شد 
کد خبر: ۲۹۵۱۲۱
تاریخ انتشار: 2023 October 25    -    ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶
روزنامه هفت صبح با انتشار یک متن از محافظه‌کاری احسان علیخانی انتقاد کرد.
روزنامه هفت صبح با انتشار یک متن از محافظه‌کاری احسان علیخانی انتقاد کرد.
 
متن عجیبی که درباره احسان علیخانی منتشر شد 
 
روزنامه هفت صبح نوشت: «احسان علیخانی؛ نه خبری از جوکر است و نه عصر جدید»؛ این تیتر خبرگزاری تسنیم است که البته منبعی مشخص ندارد. این خبرگزاری در توضیح بیشتر نوشت: «خبرهایی در فضای‌مجازی دست‌به‌دست می‌شود که قرار است فصل تازه‌ای از «عصر جدید» ساخته شود اما واقعیت حکایت از اتفاق دیگری دارد. احسان علیخانی در آخرین قسمت پخش‌شده برنامه روی آنتن زنده از مشکلات گفت و در برنامه تاکید کرد که ساخت فصل‌های بعدی این برنامه به دلایل زیادی ممکن نیست.
 
اولین سوالی که پیش می‌آید این است:منبع تکذیبیه چه کسی است؟ حتی در تیتر مقابل نام علیخانی دو نقطه گذاشته نشده تا اصل خبر به او بازنگردد.
 
از احسان علیخانی تعجب می‌کنیم که موضعی صریح در قبال خبرها ندارد. اگر بنای او عدم ساخت «عصر جدید» و «جوکر» است زحمت یک استوری ساده را بکشد و ماجرا را شرح دهد. او محافظه‌کار است یا اصلا دوست ندارد واکنش نشان دهد؟ قبول اما می‌تواند این ماموریت را به یکی از عوامل رسمی برنامه‌هایش بسپارد. پس حق دهید که به تکذیبیه شک کنیم. علیخانی در قسمت‌های ابتدایی «جوکر» هم سایه‌نشین بود و تازه وقتی این رئالیتی گل کرد اسمش را در تیتراژ آورد. این هم یک یادآوری و عاملی دیگر برای شک ما.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار